مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 08:422022-08-31سياسي

فارس من| مردم عدم استفاده از کارتخوان در مطب ها اطلاع دهید


رییس شورای عالی نظام پزشکی کشور گفت: شهروندان اگر در جایی مشاهده کردند که پزشکی به جای استفاده از کارتخوان تقاضای دریافت وجه نقد کرد، مراتب را به شماره 1526 اطلاع دهند.

-  منصور جعفری نمین، رییس شورای عالی نظام پزشکی کشور صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل، در خصوص پیگیری سوژه فارس من با عنوان رسیدگی به عدم استفاده برخی پزشکان اردبیل از دستگاه کارتخوان رسیدگی شود اظهار کرد: بیش از 95 درصد  مطب ها، مراکز جراحی و بیمارستان ها در استان اردبیل از دستگاه کارتخوان استفاده می کنند، البته شهروندان اگر در جایی مشاهده کردند که پزشکی به جای استفاده از کارتخوان تقاضای دریافت وجه نقد کرد، مراتب را به شماره 1526 اطلاع دهند.

وی افزود: دستورالعمل مصوب مجلس در خصوص استفاده پزشکان از دستگاه های کارتخوان از طریق سازمان امور مالیاتی به تمامی پزشکان ابلاغ شده است.

رییس شورای عالی نظام پزشکی کشور تصریح کرد: نهاد اجرایی نظارت بر استفاده از کارتخوان، سازمان امور مالیاتی است اما علوم پزشکی و نظام پزشکی استان نیز نسبت به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای عدم استفاده پزشکان از دستگاه های کارتخوان بی تفاوت نیست .

در ادامه، کرامت مجاور مسؤول روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل گفت: در اداره کل امور مالیاتی استان کمیته بازرسی نظارت بر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مردم عدم استفاده از کارتخوان در مطب ها اطلاع دهید

فارس من| مردم عدم استفاده از کارتخوان در مطب ها اطلاع دهید